יום שלישי, 23 בפברואר 2016

תחקיר:מגמת תאטרון.
לימודי התאטרון תורמים לפיתוח עולמו התרבותי של התלמיד/ה ולחיזוק הביטחון ולתחושת הערך העצמי.
התאטרון מעצים את היחיד בתוך קבוצה ומפתח מיומנויות למידה, חקר וביטוי מילולי .
מקצוע מורחב בהיקף של 5 יח"ל. (2 יחידות עיוניות ו-3 מעשיות).
אופן הלימוד במגמה משלב בין:
לימוד עיוני של מחזות וסוגיות שונות בתאטרון.
צפייה מושכלת בהצגות תאטרון.
התנסות מעשית בעבודת השחקן, הבמאי ושאר יוצרי התאטרון.
ערב מונולוגים - דיאלוגים בכיתה י"א והפקה בכיתה י"ב.

שאלות:
1. למה בחרת דווקא במגמת תאטרון?
2. מה אתם לומדים בתאטרון?
3. מה דעתך על המורים בתאטרון?
4. במה התאטרון עוזר לך?
5. במה אתה חושב שהתאטרון בבית הספר יתרום לך בעתיד?
6. איזה כלים התאטרון בבית הספר נותן לך?



תכנון צילומים
(מה הולכים לצלם ולמה זה חשוב)
מתחילים בצילום קטע קצר של תלמידי כיתות ז' בחוג תאטרון מבצעים פעילות קבוצתית של גיבוש (שיהיו מתואמים).
לקחנו 4 ילדים מהקבוצה,ראיינו אותם ושאלנו אותם את השאלות.
בנוסף לזה הלכנו למגמת תאטרון של כיתות י"א ולקחנו 2 בנים וגם אותם ראיינו ושאלנו אותם את אותן שאלות.



תסריט הכתבה:
בתחילת הכתבה נראה מרואיין מכיתה יא שלומד תאטרון,
לאחר מכן נראה קטע הצגה של כיתה יא ואז נראה עוד קטע קצר של הפעילות של כיתות ז'(המעגל) , אחר כך נראה קטע עם שאלות על המגמה של כיתות ז' ו-יא'.
לאחר מכן נראה קטע מהצגה של כיתות יא' ואז נחזור לראיונות עם כיתה ז'.
בסיום הסירטון נראה את הבמה והתפאורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה